Analytics
2.1K members online now
Discuss regaining access to Analytics accounts, restoring accounts, changing user access levels, and navigating the homepage

Guide Me
star_border
Reply

Order ID & conversiepaden

Visitor ✭ ✭ ✭
# 1
Visitor ✭ ✭ ✭

Beste lezer, 

In analytics kan je bij beste conversiepaden zien via welke kanalen uiteindelijke een conversie plaatsvindt. 
Is het bij deze optie ook mogelijk om te filteren op order-ID? 
Dus dat je per order-ID kan nagaan welke kanalen er nodig zijn geweest om uiteindelijk de conversie te maken?

Groetjes, 
Martine
1 Expert replyverified_user

Re: Order ID & conversiepaden

Rising Star
# 2
Rising Star
Hallo Martine ,

Ik ben met behulp van Google Translate te interpreteren en te reageren dus vergeef eventuele fouten .

De multi- channel rapporten niet de transactie ID dimensie of een andere aangepaste dimensie bloot , dus er is nog geen manier om te trekken in alle kanalen hand gelegd aan een specifieke transactie . Echter , kunt u ze allemaal te zien in het totaal .

Hoop dat het helpt .

best,

Theo

------------------------------------------
English answer to the question that is about using transaction id in multi channel funnels:

Hi Martine,

I'm using Google Translate to interpret and respond so please forgive any errors.

The multi-channel reports do not expose the transaction ID dimension or any other custom dimension so there is no way yet to pull in all channel touches on a specific transaction. However, you can see them all in aggregate.

Hope that helps.

Best,

Theo
Analytics Evangelist at MoreVisibility | Contact Me
Connect on LinkedIn