AdWords
1.9K members online now
1.9K members online now
Find out more about AdWords billing options, forms of payment, and promotional codes
Guide Me
star_border
Reply

Refund not received for Cancelled Adwords account

[ Edited ]
Visitor ✭ ✭ ✭
# 1
Visitor ✭ ✭ ✭

 

Hello,

It's been over two month I have cancelled my Adwords account, but still not received the refund amount. I have contacted Adwords India support team more than 10 time via chat/email but they didn't solve my issue and not giving me a proper clarifications.

Adwords chat support really sucks, they don't know anything about Adwords.

My Customer ID: <edited by a Community Manager as noted below>

 

Note: this post has been edited by a Community Manager, per Community Posting Guidelines, in order to protect privacy and account security.

 

 

 

1 Expert replyverified_user

Re: Refund not received for Cancelled Adwords account

Community Manager
# 2
Community Manager
Hi Shrinath G,

Thank you for posting to the Adwords Community. We definitely want to get this issue resolved for you. It looks like our Billing team is still working on this, but if you have additional questions on the matter, please respond to the email I sent you.

Thanks!
Cassie

Re: Refund not received for Cancelled Adwords account

Visitor ✭ ✭ ✭
# 3
Visitor ✭ ✭ ✭
It's same here. My account in adwords was suddenly suspended I don't know why.And I still have almost $300. I ask for a refund, but they gave me so many reasons that they can't give me my money. It's 4 months now , but still no refund is made.....

Re: Refund not received for Cancelled Adwords account

Community Manager
# 4
Community Manager
Hi Meziel,

Unfortunately if the Billing team has said they are unable to give you a refund, then we will not be able to reverse that decision here. However, the best way to get an up-to-date answer is to start your own separate thread. Please go to the top level of the AdWords Community, and from there, click on the board that is most closely related to your question. After that, you can click on the pink "+" sign in the lower right corner of the screen to start a new topic.

Thanks!
Cassie

Re: Refund not received for Cancelled Adwords account

Visitor ✭ ✭ ✭
# 5
Visitor ✭ ✭ ✭
Hi,

I think it's unfair on our part as advertisers,we are paying the right
amount but you won't give refunds...You should have take out the refund
button if you we are not able to be true to your words.From the day that I
requested my refund,it says that it will take 1 week before I will get my
refund but 1 week later I didn't receive it. I email adwords and they said
that I should wait 2 weeks,and then after 2 weeks they were telling me to
wait 10 weeks.So many reasons that I was very disappointed.And when I did a
follow up email they were saying that they can't do the refund...And they
can't even give me an acceptable reasons why they can't.


Sent with MailTrack